Goede verzenddozen zijn de perfecte reclame voor uw bedrijf

Misschien staat u er niet zo bij stil, maar als u gebruik maakt van goede verzenddozen voor het versturen van uw bestellingen dan is dat een prima reclame voor uw bedrijf. Klanten vinden het belangrijk dat hun bestelling heel aankomt en dat de doos dus heel blijft. Een stevige verzenddoos is dan essentieel. Als u kiest voor deugdelijk verpakkingsmateriaal kunt u met een gerust hart uw bestellingen zowel binnen als buiten Nederland versturen. Verzenddozen zijn verkrijgbaar in tientallen verschillende maten en dus geschikt voor vrijwel iedere bedrijfstak die zijn bestellingen met een bezorgdienst verstuurt.

De brievenbusdozen hebben heel veel pluspunten

Steeds meer mensen doen online bestellingen. Maar bij steeds meer huizen is overdag niemand thuis. Brievenbusdozen kunnen dan uitkomst bieden. Hierin kunt u tal van producten versturen. Het pakje wordt door de postbode bezorgd en in de brievenbus gedeponeerd. De ontvanger hoeft hier niet voor thuis te blijven. Als u kiest voor brievenbusdozen, bespaart u bovendien op de verzendkosten, want brievenbuspost is altijd goedkoper dan het versturen van pakketten. Dit is ideaal als u bijvoorbeeld altijd uw bestellingen gratis verstuurt en de kosten van verzending niet in de productprijzen wilt verwerken.

Zo heeft u altijd goed verpakkingsmateriaal op voorraad

Mis grijpen als u een bestelling moet versturen is natuurlijk niet leuk. Zeker niet als u uw klant “vandaag besteld is morgen in huis” heeft beloofd. Daarom kunt u nu heel gemakkelijk en voordelig verzenddozen en brievenbusdozen online bestellen. Het bedrijf Twinpack levert een zeer ruim assortiment dozen in diverse maten van uitstekende kwaliteit. U kunt het formaat van het verpakkingsmateriaal zo prima afstemmen op de aard van de producten die u doorgaans verstuurt. Het is eveneens mogelijk om uw bedrijfsnaam of uw logo op de dozen voor verzending te laten aanbrengen, zodat de ontvanger meteen ziet dat het pakje van uw bedrijf afkomstig is. Dit is een uitstekende extra reclame voor uw merknaam.


De keuze van het juiste horecameubilair

Het vinden van geschikt horecameubilair voor uw horecagelegenheid kan een lastige opgave zijn. Het aanbod is enorm groot, maar de kwaliteit is lang niet altijd even goed. En aangezien u voor uw gasten uiteraard alleen het beste wilt, is het van belang dat uw horecameubilair van goede kwaliteit is. Hoog comfort, een mooie vormgeving en praktisch in gebruik, zijn dingen die dan omhoog komen. Om uw horecameubilair aan te schaffen is het dan ook belangrijk om in zee te gaan met een partij die u kan garanderen dat aan deze voorwaarden wordt voldaan.

Bij Lavigne vindt u alles voor de inrichting van uw onderneming

In dit proces is Lavigne het bedrijf waar u naar op zoek bent. Een deskundig team met ruim 17 jaar ervaring op het gebied van horecameubilair, een groot aanbod van designmeubelen en ook zeker niet onbelangrijk, Lavigne hanteert realistische prijzen voor de aangeboden diensten en producten. Want naast een ruim aanbod aan horecameubilair kan Lavigne ook het hele proces van de inrichting van uw pand uit handen nemen. Samen met één van de specialisten van Lavigne gaat u om de tafel en bespreekt u uw wensen voor uw onderneming. Vervolgens gaan zij aan de slag met een interieurontwerp, volledig aangepast aan uw wensen en uw specifieke bedrijf. Want niet alleen voor het interieur van uw café, restaurant of hotel kunt u bij Lavigne terecht. Ook de inrichting van bijvoorbeeld uitvaartcentra, een gemeentehuis en een wellnescentrum mochten zij al verzorgen.

Op de website vindt u alles wat u zoekt

Bent u benieuwd naar eerdere inrichtingen die Lavigne heeft mogen vormgeven? Op hun website vindt u bij Referenties de prachtige projecten die in het verleden zijn gerealiseerd. Maar ook vindt u hier natuurlijk de grote collectie van horecameubilair. Bent u op zoek naar (stapelbare) stoelen, heerlijke zetels of op maat gemaakte banken? Er zit hier zeker iets van uw gading tussen.

https://lavigne.be

De specialist in het verwijderen van asbest golfplaten

Wanneer u een wat ouder bedrijfspand heeft, kan het zijn dat er in de dakconstructie asbest golfplaten verwerkt zijn. In vroeger tijden werd asbest vaak gebruikt als bouwmateriaal , maar tegenwoordig weten we dat dit materiaal gevaarlijk kan zijn wanneer het beschadigd raakt. Er komen dan giftige stoffen vrij, waardoor u en uw medewerkers gevaar lopen. Dit wilt u natuurlijk voorkomen. Schakel daarom Elegast Dak en Gevel in voor het verwijderen van asbest golfplaten van uw dak. Natuurlijk blijft het daar niet bij, u kunt bij Elegast Dak en Gevel als een verantwoordelijke partij terecht om uw bedrijfspand geheel te laten renoveren.

Laat uw bedrijfspand renoveren door een gespecialiseerd bedrijf

Wanneer u een verouderd bedrijfspand heeft, dan is het na verloop van tijd een goed idee om deze te laten renoveren. Dan worden er niet alleen asbest golfplaten verouderd, maar wordt er ook op andere manieren voor gezorgd dat uw bedrijfspand weer voldoet aan de eisen die de moderne tijd stelt. Dit alles wordt gegarandeerd uitgevoerd door een verantwoordelijke partij. Uw asbesthoudende dak wordt snel en op een veilige manier vervangen voor moderne dakbedekking die ervoor zorgt dat het klimaat in uw bedrijfspand optimaal is en blijft. Zo kan uw bedrijfspand weer jarenlang mee.

De voordelen van een specialist

Wanneer u kiest voor Elegast Dak en Gevel profiteert u van allerlei voordelen. Deze specialist heeft namelijk verschillende disciplines in huis. Verder voeren de medewerkers de werkzaamheden met veel zorg uit. Zo zit u bijvoorbeeld gegarandeerd droog tijdens de werkzaamheden, zelfs als het regent. Ook de verdere overlast voor uw bedrijf of huishouden blijft beperkt. Onder andere doordat deze expert altijd gebruikmaakt van een strakke coördinatie en tijdsplanning. Verder zijn zij altijd de verantwoordelijke partij, zodat u niet te maken krijgt met verschillende bedrijven. Dat is wel zo overzichtelijk! Zo weet u zeker dat de werkzaamheden tot een goed einde gebracht worden door een gespecialiseerd bedrijf.


Betonplaten kopen voor een betrouwbare terreinverharding

Betonplaten, ook wel industrieplaten genoemd, van de beste kwaliteit kunt u kopen tegen een scherpe prijs bij De Keij Betonplaten & Keerwanden. Dit bedrijf levert iedere klant de sterkste platen voor iedere toepassing die nodig is. U verwacht natuurlijk ook een goede service, want een groot project vergt een strakke planning en kan geen vervelende verrassingen gebruiken. Daarom staat De Keij Betonplaten & Keerwanden garant voor een betrouwbare levering. Door de samenstelling van de beste producten weet u zeker dat u de juiste investering doet, die zekerheid over een kwalitatieve terreinverharding oplevert. Bovendien zijn de betonplaten en industrieplaten die u kunt kopen niet alleen tegen een scherpe prijs verkrijgbaar, maar ook nog eens enorm duurzaam. U kunt dus rekenen op een ideale samenwerking met deze betonplatenspecialist.

Waar heeft u de platen voor nodig?

Betonplaten of industrieplaten zijn voor allerlei toepassingen te gebruiken, wat ook geldt voor bijvoorbeeld stelconplaten en keerwanden, die u eveneens bij deze specialist voor een voordelige prijs kunt kopen. Denk aan het verharden van het erf van een agrarisch bedrijf of een terrein rondom een fabriek. Een goede infrastructuur rondom een bedrijf is cruciaal wanneer u de logistiek goed wilt laten verlopen. Hoge draai-, wring- en schuifkrachten beschadigen een terrein al binnen een korte tijd, wat de dynamiek in een bedrijf niet ten goede komt. Betonplaten of industrieplaten zijn tegen een lage prijs te produceren, hebben een lange levensduur en kunt u eenvoudig kopen en laten leggen. Dit laatste kan zowel permanent als tijdelijk en in tal van maten en uitvoeringen. Vraag naar de mogelijkheden bij De Keij Betonplaten & Keerwanden.

Industrieplaten tegen de voordeligste prijs? Neem contact op met deze expert

Naast betonplaten en keerwanden kunt u bij dit bedrijf ook terecht voor bijvoorbeeld sleufsilo’s en megablokken. De specialisten van De Keij Betonplaten & Keerwanden berekenen de optimale maatvoering. Zo weet u dat de betonplaten die u aanschaft perfect op maat zijn. Geef door met wel project u wilt starten en de experts gaan voor u aan de slag. Met een goede voorbereiding in samenwerking met dit bedrijf kunt u veilig en efficiënt aan de slag.


Dé onafhankelijk pensioenadviseur voor het MKB

Wanneer u de pensioenen van uw medewerkers probeert te regelen, heeft u vaak te maken met verzekeraars die  hun diensten aan u proberen te verkopen. Dit is een goede reden om de pensioenen van uw medewerkers van  onder te brengen bij een onafhankelijk pensioenadviseur. Zo’n betrouwbare adviseur is PHB Financieel Advies. De medewerkers van dit kantoor voorzien u niet alleen van advies, maar beheren ook de pensioenen van uw personeel en verzorgen de communicatie naar uw medewerkers over hun pensioenen. PHB Financieel Advies richt zich vooral op bedrijven met tussen de 10 en 400 werknemers. Voor deze bedrijven regelen zij verschillende zaken die met pensioenen te maken hebben.

De diensten van de specialist in pensioenen

De diensten die PHB Financieel Advies als onafhankelijk pensioenadviseur voor u kan verzorgen zijn zeer uiteenlopend. U kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld het opzetten van een collectieve pensioenregeling, het communiceren in heldere taal, een second opinion van uw huidige pensioenregeling en het verzorgen van cursussen. Tijdens deze cursussen leert bijvoorbeeld uw ondernemingsraad wat er belangrijk is aan een goed pensioen en hoe een goede pensioenregeling in elkaar zit. Maar er is meer. Ga met deze expert in gesprek en laat weten wat uw wensen en behoeften op het gebied van pensioenregeling zijn, dan helpt deze specialist u graag verder.

Deze professional maakt pensioenen eenvoudig

Het opzetten en bijhouden van een goede pensioenregeling voor uw personeel is behoorlijk ingewikkeld. Maar wanneer u dit overlaat aan een onafhankelijk pensioenadviseur als PHB Financieel Advies, wordt het zeer eenvoudig. U hoeft nergens meer naar om te kijken. De experts nemen alles graag van u over. Van het opzetten van een pensioenregeling tot aan de communicatie erover. Zo zijn uw medewerkers straks verzekerd van een eerlijk pensioen en kunnen zij zorgeloos van hun oude dag genieten. Ook wordt een lastig onderwerp zoals pensioenen begrijpelijk voor hen gemaakt. Met PHB Financieel Advies kiest u voor het beste voor uw medewerkers.


L’achat en toute confiance d’un lot de voiture

Depuis une décennie déjà, Quadriga Car Retail est votre fournisseur fiable pour l’achat d’un lot de voiture. Nous sommes une société importante et fiable pour les distributeurs de voiture ou les entreprises de location de voitures internationaux. Nous offrons des solutions aux fabricants, aux importateurs et aux grands réseaux de concessionnaires pour pouvoir atteindre leurs objectifs concernant leur part de marché visé, la réduction de leurs surstocks et de renforcer leur cash-flow. Grâce à notre solidité financière, nous sommes le point de contact par excellence pour l’achat d’un lot de voiture. Quadriga Car Retail vous offre des prix compétitifs, des informations complètes, une procédure administrative et logistique optimale et un point de contact central du début jusqu’à la fin de l’achat de votre lot de voiture.

Vous êtes intéressé par l’achat d’un lot de voiture ?

Quadriga Car Retail est passionné par l’automobile et le commerce international. Chez nous, vous trouvez des lots de véhicules destinés à notre clientèle de professionnels de l’automobile. Nous vendons uniquement des voitures qui sont aussi effectivement achetées par nous et dont nous possédons tous les documents. Pour l’achat d’un lot de voiture, vous êtes entre de bonnes mains chez Quadriga Car Retail. Nos fournisseurs et nos clients apprécient notre discrétion, nos prix compétitifs, notre traitement logistique rapide et optimal et bien entendu le traitement correct et clair des dossiers conformément aux conditions convenues. Nous pouvons garantir à nos clients la rentabilité sur les voitures qu’ils achètent chez nous.

Votre partenaire par excellence pour l’achat d’un lot de voiture

Quadriga Car Retail achète des lots de voiture sur le marché international et revend les ensuite en plus petit nombre, selon les besoins de nos clients. Nous opérons en Europe, en Asie, en Afrique, aux États-Unis et le Moyen-Orient par quoi nous pouvons réagir de manière appropriée à l’offre et à la demande au niveau international. Nous continuons à nous développer et à innover et nous recherchons l’efficacité pour garantir à long terme une satisfaction maximale auprès de nos partenaires. Nos fournisseurs pour l’achat d’un lot de voiture sont entre autres des usines, des importateurs et de grands groupes de concessionnaires. Quadriga Car Retail vous offre des prix compétitifs, des informations claires, un traitement administratif rapide et un point de contact central du début jusqu’à la fin de l’opération.

https://www.qcr.be/fr/home

Vraag raad aan een inkoopadviesbureau voor de ultieme optimalisatie van bedrijfsprocessen

Wilt u een optimaal inkoopresultaat? Dan is het een goed idee om te beginnen met de juiste sourcing en technologie. Daarom biedt Grippr u de meest geschikte digitale oplossingen aan. Dit bedrijf helpt u bij de diverse aspecten van inkoopmanagement door u de juiste software aan te bieden en te implementeren. Daarbij wordt er een centrale digitale plek gecreëerd. Zo heeft iedereen een duidelijk overzicht van de gegevens. Daarbij zorgt Grippr er ook altijd voor dat uw medewerkers de nodige opleiding genieten om gebruik te maken van de software. Neem vrijblijvend contact op met dit inkoopadviesbureau om meer te weten te komen over supplier management software.

Ontdek de voordelen van contract- en leveranciersmanagement

Door software te implementeren in uw bedrijf voor het opstellen van contracten, houdt u op een efficiënte manier overzicht op uw contract- en leveringsmanagement. Hierbij zorgt een leveranciersportaal als centrale opslag van leveranciersgegevens en vooral voor juiste en accurate gegevens. Daarbij is met dit portaal mogelijk om op een efficiënte manier te communiceren met uw leveranciers. Bovendien zijn de kosten voor deze software laag. Wilt u graag een resultaat op maat voor uw supplier management software? Neem dan zeker contact op met Grippr, een inkoopadviesbureau, voor de mogelijkheden.

Maak uw factuurafhandeling nog sneller en efficiënter

Wilt u graag uw facturatie optimaliseren? Dan is dit mogelijk met de hulp van een inkoopadviesbureau als Grippr. Met XML-software worden uw facturen gescand en automatisch in het systeem gezet. Het enige wat u nog hoeft te doen, is de gegevens te controleren. Dankzij deze software heeft u ook een duidelijker inzicht in de facturatie. Wilt u graag meer weten over de mogelijkheden van facturatie software of supplier management software? Neem dan gerust contact op met Grippr. Tijdens een vrijblijvende afspraak vertellen de experts u graag alles over de mogelijkheden om uw bedrijf efficiënter te laten werken door middel van software.


Waarom schakelt u een bedrijf in met RPO recruitment?

Heeft u voor uw bedrijf vacatures openstaan? Dan is het uiteraard uw wens om deze zo goed mogelijk in te vullen met geschikte kandidaten. Maar lukt het niet goed om geschikt personeel te vinden? Kiezen zij bijvoorbeeld voor de concurrent? Dan valt het aan te raden om FairSterk in te schakelen. Dit bedrijf helpt u met behulp van RPO recruitment, wat staat voor Recruitment Process Outsourcing. Bent u op zoek naar een interim recruiter? Dan staat FairSterk voor u klaar. Zij bouwen een sterk werkgeversmerk voor u, waardoor u profiteert van goedkope werving, betere kwaliteit van het personeel en meer naamsbekendheid.

Profiteer van de voordelen van het inschakelen van een interim recruiter

Als ondernemer bent u waarschijnlijk regelmatig bezig met het werven van de juiste kandidaten. Deze taak vereist tijd, tijd die u wellicht voor andere zaken gebruiken. Toch is het werven van de juiste kandidaten van essentieel. Met de hulp van FairSterk hoeft u zich hier geen zorgen over te maken. Zij maken gebruik van RPO recruitment en zetten zich in als recruiter van de beste interim of de perfecte nieuwe werknemer. Zij stellen een proces voor u op, waardoor u de kandidaten vindt die u zoekt voor de openstaande vacatures. Het inschakelen van deze specialist bespaart u tijd en geld! Ideaal, nietwaar?

Ontvang passend advies van een interim recruiter

Gaat het vinden van personeel niet zoals u had gehoopt? Duurt het lang voordat openstaande vacatures worden ingevuld? Dan valt het aan te raden om FairSterk in te schakelen als bijvoorbeeld uw interim recruiter. Van deze specialist ontvangt u een doelgericht kandidatenbestand en deskundig advies en ondersteuning aan de afdeling die over de werving gaat. Het sollicitatieproces wordt op deze manier een prioriteit. Door middel van RPO recruitment wordt het proces geoptimaliseerd. Door de jarenlange ervaring is deze specialist in staat om u te voorzien van persoonlijk en passend advies. Zorg dat vacatures snel worden ingevuld met de hulp van deze specialist.


Kies uit een grote selectie lasbenodigdheden

Wilt u nieuwe lasapparatuur aanschaffen? En zoekt u daarvoor een professioneel bedrijf? Kies dan uit een ruim assortiment producten bij een specialist. Zo vindt u snel een apparaat dat het beste bij u past. Voor lasbenodigdheden, zoals een lastoorts, en persoonlijk advies kunt u goed bij LST Lastechniek terecht. Dit bedrijf is al meer dan 25 jaar werkzaam en heeft ruime ervaring rechtstreeks uit het werkveld. Bij deze lastechnische groothandel helpen zij u of uw bedrijf aan alles dat met lassen te maken heeft. Ze hebben ook een eigen reparatie- en onderhoudsdienst die u helpt bij defecten, onderhoudsbeurten, keuringen en kalibraties.

Uitgebreid assortiment aan lasbenodigdheden

Waarvoor gebruikt u een lasapparaat? Als u een nieuw apparaat wilt aanschaffen, is veiligheid erg belangrijk. Mocht er iets mis zijn of is er iets aan vervanging toe? Dan is het prettig als het snel is opgelost en als u snel nieuwe producten in huis hebt. Bij LST Lastechniek kunt u terecht voor bijvoorbeeld een nieuwe lastoorts of een heel nieuw lasapparaat. Deze lastechnische groothandel heeft een breed assortiment aan lasbenodigdheden van A tot Z. Denk aan: veiligheidskleding en andere vormen van bescherming die nodig zijn bij het werken met een lasapparaat. Daarnaast hebben ze een goede reparatie- en onderhoudsdienst die u helpt met onderhoud, keuringen en meer.

Koop uw lasbenodigdheden bij een lastechnische groothandel

Er zijn verschillende zaken waar u rekening mee moet houden bij veilig gebruik van lasapparatuur. Koop lasbenodigdheden om uw apparaat goed te bedienen en kwalitatief materiaal zoals lasdraad. Het is ook erg belangrijk dat uw apparatuur goed onderhouden wordt. Bij deze zaken kan LST Lastechniek u uitstekend helpen. Deze lastechnische groothandel beschikt over 25 jaar hands-on ervaring in de sector en een eigen reparatie- en onderhoudsdienst. In hun uitgebreide assortiment hebben ze alles van een lastoorts tot veiligheidskleding. Veel producten zijn uit voorraad leverbaar en zijn binnen korte tijd bij de klant op locatie. De onderhoudsdienst helpt klanten met reparaties, vervanging, kalibraties en keuringen.