Een verplichte, maar tijdrovende handeling; de bezoekersregistratie. Helaas zullen het aantal bezoekers volgens de wetgeving moeten worden bijgehouden, om de veiligheid van de klanten, medewerkers en andere aanwezigen te waarborgen. Om veel tijd te besparen en de klantvriendelijkheid te verbeteren, is de digitale receptie de ideale aanschaf. De bespaarde tijd kan leiden tot een professioneel en gastvrij welkom. Meer weten over de digitale receptie? Lees snel verder. Zelfstandig aanmelden De digitale receptie is een digitaal hulpmiddel dat kan worden geplaatst op elke gewenste plaats. Aan de hand van de display kunnen de bezoekers zich zelfstandig aanmelden om zich vervolgens te verplaatsen naar de wachtkamer. Na de registratie van de bezoeker zal de aanwezige werknemer een melding per SMS of mail krijgen dat de gast aanwezig is. Ondersteuning Om zowel de klantvriendelijkheid als registratie naar wens te vervullen, wordt het voor de receptionist(e) erg intensief. De digitale receptie zal de persoon tegemoet komen door de registratie uit handen te nemen, waardoor de werknemer zich/haar volledig kan richten op de klant en de persoonlijke band. Geen contact Bovendien zal fysiek contact worden vermeden, aangezien de bezoeker zich op eigen wijze kan aanmelden, zonder in contact te komen met de receptionist(e). Gedurende de 1.5 meter-samenleving is het voor bezoekers een prettig idee geen fysiek contact te hebben, om een mogelijke besmetting te voorkomen. AVG-wetgeving De receptie zal de privacy van de bezoekers niet schenden, de display voldoet namelijk aan de AVG-wetgeving, waardoor de privacy van de bezoekers is bescherming is. Persoonlijk De receptie is voor elk bedrijf naar eigen wens aan te passen. Zo is het mogelijk een logo, kleuren en van de teksten toe te voegen. Hierdoor zal het bezoekersregistratie systeem een persoonlijk systeem worden.
|
http://economy.nl |